2+3 godine sigurnosti za LG UHD, NANOCELL I OLED TV modele
2+3 godine sigurnosti za aktuelne LG UHD, NANOCELL I OLED TV modele
Poštovani kupci,
Obaveštavamo vas o početku promocije “2+3 godine sigurnosti” za aktuelne LG UHD, NANOCELL I OLED TV modele koja traje u periodu od 01. oktobra do 31. decembra 2024. godine.
U nastavku je upustvo za registraciju:
Kupac je obavezan da registruje svoju kupovinu najkasnije 30 dana od datuma kupovine.
Registracija nije moguca posle 31. januara 2025. godine.
Kupac prvo treba da proveri firmu uvoznika televizora (naziv uvoznika pise na kutiji TV-a):
- Ako je uvoznik TV-a Roaming Electronics:
Poslati niže navedene podatke na mail adresu: lg5@servisignis.rs
Telefon za konsultacije i pomoć oko registracije: +381 11 2510 636, +381 11 2516 966
Potrebno je da kupac dostavi niže navedene podatke i dokumenta za uspešnu registraciju.
- Ako je uvoznik TV-a Also Serbia d.o.o Novi Sad:
Poslati niže navedene podatke na mail adresu: lg5@pinservis.com
Telefon za konsultacije i pomoć oko registracije: +381 21 4891 533
Potrebno je da kupac dostavi niže navedene podatke i dokumenta za uspešnu registraciju.
ili
Poslati niže navedene podatke na mail adresu: lg5@servisignis.rs
Telefon za konsultacije i pomoć oko registracije: +381 11 2510 636, +381 11 2516 966
Potrebno je da kupac dostavi niže navedene podatke i dokumenta za uspešnu registraciju.
- Ako je uvoznik TV-a Comtrade Distribution:
Izvršiti registraciju na Comtrade portalu: https://www.comtradedistribution.com/lg5
Mail za konsultacije i pomoć oko registracije: lg5@comtrade.com
- Ako je uvoznik TV-a Tehnomedia centar d.o.o:
Poslati niže navedene podatke na mail adresu: lg5@servisignis.rs
Telefon za konsultacije i pomoć oko registracije: +381 11 2510 636, +381 11 2516 966
Potrebno je da kupac dostavi niže navedene podatke i dokumenta za uspešnu registraciju.
- Ako je uvoznik TV-a Gigatron export-import:
Poslati niže navedene podatke na mail adresu: lg5@servisignis.rs
Telefon za konsultacije i pomoć oko registracije: +381 11 2510 636, +381 11 2516 966
Potrebno je da kupac dostavi niže navedene podatke i dokumenta za uspešnu registraciju.
ili
Poslati niže navedene podatke na mail adresu: lg5@pinservis.com
Telefon za konsultacije i pomoć oko registracije: +381 21 4891 533
Potrebno je da kupac dostavi niže navedene podatke i dokumenta za uspešnu registraciju.
Kako bi kupac uspešno izvršio registraciju, neophodno je da dostavi sledeće podatke i dokumenta:
- Slika računa sa vidljivom datumom, mestom i maloprodajom gde je kupovina napravljena
- Fotografiju nalepnice sa zadnje strane TV-a sa vidljivim modelom i serijskim brojem aparata
- Mail adresu
- Kontakt telefon
- Ime i Prezime
Nakon provere serijskog broja, kupac će dobiti mail potvrde da je registracija uspešno završena kao i uslove i odredbe ove akcije u prilogu maila potvrde.
Proizvodi na koje se primenjuju navedeni Uslovi su sledeći:
Svi aktuelni 2023 i novi 2024 UHD, NANO, QNED i OLED modeli.
LG “2+3 godine sigurnosti “ pruža vam sledeća prava i prednosti:
U prve dve godine, koje se računaju od datuma prvobitne kupovine Proizvoda, važi eksplicitna garancija u punom obimu za sve nedostatke koji su posledica greške u proizvodnji, što znači besplatnu popravku, besplatne rezervne delove i besplatnu popravku na licu mesta, ili u servisu po potrebi. Osim toga, ovo znači i besplatnu zamenu Proizvoda. („obavezna garancija“ u skladu sa propisima o zaštiti potrošača). Ako Proizvod mora da se zameni tokom trajanja „ LG 2 + 3 godine sigurnosti “ (čak i nekoliko puta), imaćete pravo na zakonom propisane garantne uslove primenjive u vreme zamene Proizvoda, ili na eksplicitne garantne odredbe i uslove na osnovu sadašnjih Uslova do isteka prvobitnog roka „ LG 2 + 3 godine sigurnosti “ za Proizvod koji ste prvobitno kupili, koji god je korisniji za vas kao kupca.
U trećoj, četvrtoj i petoj godini, koje se računaju od datuma prvobitne kupovine Proizvoda, važi ograničena eksplicitna garancija za sve nedostatke koji su posledica greške u proizvodnji, što znači besplatnu popravku i besplatne rezervne delove. Osim toga, znači i besplatnu zamenu Proizvoda, ako ne možemo da ga popravimo. Ukoliko nije dostupan isti proizvod, kupac dobija proizvod sa istim ili sličnim karakteristikama. Ako Proizvod mora da se zameni tokom trajanja „ LG 2 + 3 godine sigurnosti ” (čak i nekoliko puta), imaćete pravo na zakonom propisane garantne uslove primenjive u vreme zamene Proizvoda, ili na eksplicitne garantne odredbe i uslove na osnovu sadašnjih Uslova do isteka prvobitnog roka „ LG 2 + 3 godine sigurnosti “ za Proizvod koji ste prvobitno kupili, koji god je korisniji za vas kao kupca. Izlazak ovlasćenog servisa na adresu kupca nije obuhvaćen akcijom “ LG 2 + 3 godine sigurnosti u periodu od treće do pete godine. Ukoliko kupac zeli izlazak na lice mesta, on ce biti naplaćen po vazećem cenovniku servisa. Zakonski nosioci kampanje “LG 2 + 3 godine sigurnosti” su autorizovani LG TV servisi:
a) Kompanija SZR “IGNIS” i povezana pravna lica ( ESC HOME, OLED Servis, AB LG servis), matični broj: 54142790, Adresa: Ratka Mitrovića br. 137, 11000, Beograd, Srbija. Tel: 011/2510 636.
b) Kompanija “PINSOFT” , matični broj: 08602905 , Adresa Zrenjaninski put 8, 21000, Novi Sad, Srbija. Tel: : +381 21 4891 533
Kampanja „LG 2+3 godine sigurnosti “ važi 5 godina od datuma kupovine, i treba je produžiti svaki put kada je Proizvod neispravan usled kvara u okviru perioda važenja garancije.
Svaka pojedinačna popravka ili zamena biće zabeležena u garantnom listu koji je izdao LGEMK tokom 5-godišnjeg perioda.